Поръчка

0 продукта

Често задавани въпроси

       1. Кои са продуктите, които мога да поръчвам онлайн?

Всички представни в онлайн магазина продукти могат да бъдат поръчани и доставени до посочения от Вас адрес.


      2. Как мога да се информирам за статуса на моята поръчка?

Ще получите email с потвърждение за статуса на поръчката ви. Всеки регистриран потребител на нашия сайт има пълен достъп до всички всички свои поръчки в профила си, откъдето също може да се информирате за статуса им.


      3. Има ли минимален или максимален лимит за стойността на поръчката?

Не, няма.


      4. Каква е цената за доставка на продукти, закупени от онлайн магазина?

Цената ще бъде калкулирана спрямо тежестта на пратките и местонахождението на получателя.


     5. Преди поръчката ми да бъде доставена, бих искал да бъда информиран за часа на доставка.

Ще получите обаждане от нас, за да уточните детайлите по доставката на вашата поръчка.


      6. Какви са начините за плащане?

Плащането се извършва по банков път, на посочената в поръчката банкова сметка. Сумата може да се плати наведнъч или чрез разсрочено плащане.


      7. Мога ли да платя в брой при доставка?

Не, плащания се извършват само по банков път.


      8. Има ли възможност да бъдат върнати няколко от продуктите от поръчката?

Можете да върнете част от поръчката или отделни продуктите съгласно Общите условия. За целта, моля да ни уведомите чрез e-mail до orders@lieferant.bg като посочите номера на поръчката, номер на артикулите, който желаете да върнете, начина на плащане, както и да ни информирате за причината за връщането на продуктите.


      9. Как мога да отменя поръчка?

Можете да отмените поръчка в рамките на 24 часа от момента, в който е направена  като ни уведомите чрез e-mail до orders@lieferant.bg. Моля да посочите номера на поръчката, която отказвате.


      10. Как мога да отменя част от поръчка?

За съжаление няма такава възможност. Трябва да отмените цялата поръчка в рамките на деня, в който е направена. За целта, моля да ни уведомите на orders@lieferant.bg като посочите номера на поръчката, която отказвате.


      11. Какво да направя в някой от следните случаи?

  • Не съм получил поръчката си;
  • Получил съм грешен продукт;
  • Липсват елементи за сглобяване;
  • Липсват пакети (един или повече) от поръчания продукт.

Моля, изпратете до orders@lieferant.bg номера на своята поръчка (който е получен в потвърждаващия e-mail) и артикулния номер на продукта, ако съществува проблем с конкретен продукт.


      12. Не съм получил фактура. Какво да направя, за да ми бъде предоставена?

Влез в твоя акаунт, в полето „История на поръчките“, и от менюто избери поръчката, за която имаш нужда от фактура. Натисни „Свали“ и запази фактурата на компютъра си.


      13. Объркахме данните за издаване на фактурата, как да постъпим?

Ако след като сте регистрирали своята поръчка си установили, че въведените данни не са коректни и желаете да се променят по някаъв начин (смяна на телефон или име) е необходимо само да се свържете с нас на посочения телефон. Важно е да знаете, че промяна по фактурата може да бъде направена ако поръчката е фактурирана в рамките на 35 дни.